Carrilet i Gavarres en btt


 Aquest any hi ha hagut molts canvis: canvis de residència, canvis d'estat civil... per això ens ha estat impossible coincidir de dates amb els altres ossos.

Però jo havia de treure la pols a les alforges i he decidit anar-hi tot solet!


He optat per fer la ruta del Carrilet ja que anant sol m'ha semblat més prudent però al cap d'uns quants km ja me n'arrepentia... Tot massa fàcil, massa ben indicat, no hi ha opció a perdre's.


Fins i tot pots carregar aigua amb gas a la Font Picant...


La ruta però és ideal per anar amb la canalla, una mica de pujada fins al Coll d'en Bas i baixada fina a la Cellera per dins el bosc, la part més bonica.


A partir d'aquí tot es torna pla, sense arbres i massa estona a la vora de la carretera.


Arribant a Girona es passa per la Devesa de Salt al costat del Ter que fa que la entrada a Girona sigui força xula.


Com deia l'eslògan: Girona m'enamora!


m'aturo davant de la catedral a fer un mos abans de fer via cap a la mar.


Tot el tros fins a Llagostera no te massa interès... anar pedalant i engolint quilòmetres, les cames comencen a fer-se notar 


Després de passar a tocar de les gorges de Salenys i per Bell-lloc, altra cop entre arbres, arribo a Sant Feliu i encara que el dia no acompanya gaire el primer que he fet ha estat fotre'm de cap al mar!


De desnivell no massa però no deixen de ser 100km  i les meves cames i lo meu cul ho han notat!


Després de sopar he anat a la platja per fer un quintet virtual via Whatsaap amb la colla!



El segon dia he de fer menys km però tinc un desnivell de quasi 1400m i els camins no son com els d'ahir


 Pedres, sauló, alzines sureres, brucs, arboç, pujades i baixades. 


Vora Romanyà em desvio una mica per anar a veure l'impressionant dolmen d'en Daina.


Un cop feta la primera pujada forta trobo "els metges" on puc fer un talladet i omplir l'emburnia a més de gaudir de les vistes: el Montgrí, les Medes...


Havent passat el riu Daró engalto la segona pujada forta i ja no paro fins als Àngels on faig un altre talladet abans d'enfilar un corriolet la mar de "disfrutón" fins a Girona.


I final de ruta al pont de pedra des d'on es veuen un munt d'estelades que auguren una Catalunya Lliure.


 A la Rambla faig un quintet sota el piset (Olles,3) on vaig residir durant un intens estiu...




Ara a fer temps per agafar la Teisa cap a Olot.






.

Comentaris

Entrades populars