Tossa i snow cave

Pujo pel tallafocs fins el circuït del mig i després agafo el camí de les raquetes per acabar d'arribar a prat Llong.
Als clots de rebost paro i faig un refugi... Feia temps que em passava pel cap i avui ho he materialitzat.
És relativament senzill si hi ha força neu sinó la cosa es complica al haver de fer parets i sostre amb blocs de neu (Iglú) o fer primer un munt de neu per fer-hi el forat.

El que jo vull fer és una cova de neu: Primer de tot es fa un forat a terra per fer l'entrada i després es comença a foradar. Un cop fet el forat es fa una paret per tapar l'entrada i s'acaba de polir l'interior.
Per ser el primer que faig, he tardat uns tres quarts d'hora i no l'he acabat del tot, però crec que ara ho faria en mitja hora com a màxim tot enllestit. Ho tornarem a provar!



Després he pujat fins la Tossa, nevant, amb boira i fred. Aquestes condicions han estat les que han permès que la baixada fos memorable. Una neu pols boníssima que ha fet que baixant m'emocionés i em passes el camí de retorn i baixant, baixant em trobés més avall del camí de Sangolelles. Apa, torna a posar pells i amunt fins a retrobar el camí. De totes maneres ha valgut la pena!!

Mapa
.

Comentaris

Entrades populars