Coma Furosa


1000 m de desnivell al Port? sembla casi impossible! però avui aprofitant que hi ha neu força avall enfilo Coma Furosa amunt!

La rasa és bastant dretota però es deixa pujar. El bosc al mig de la rasa es dens però suficientment ample per passar còmodament de pujada, de baixada un pel just.

M'ha semblat que per la carena de la dreta la cosa estava més oberta i al cap d'una estona he hagut de tornar a la rasa per una canal una mica complicada, això per passar-me de puta!! (a la ruta del Wikilog ja està arreglat)



Un cop he sortit de la rasa la cosa canvia, agafant el camí que ve de clot de la vall en un tris tras m'he plantat al Tossal de l'estivella.

El més dur ha estat el pam de neu que s'acumulava sota els esquís.
Primer neu primavera i després la neu pols de l'obaga, s'han gelat les pells i...



A l'hora de baixar he optat per baixar cap al Sucre. No és que no es pogués baixar per la rasa, però la neu està força pesada i baixar sol no m'ha semblat el més prudent. Així que he trucat al meu germà i m'ha baixat fins al cotxe.

Bé, una altra ruta al Port que no serà la darrera vegada que faci!, m'ha agradat molt!
.

Comentaris

Entrades populars