Tuc de la Cigalera, "a la recerca de la càmera perduda"


 Amb tanta càmera al final havia de passar...

L'altre dia vaig perdre la càmera de filmar, la del casc, i avui he pujat a veure si sonava la flauta i la trobava...


He fet nit al Cap del Port, a la furgo, per començar ben d'hora i poder tornar a casa aviat.

A la nit ha començat a nevar i al matí encara  rufava una mica, però a mida que anava pujant la cosa ha millorat i al final ha sortit el sol i tot.



He arribat al punt on recordava haver fet la darrera filmació i res de res, així que per aprofitar una mica el dia he tirat cap al Tuc de la Cigalera.

Mirant cap a Airoto es veu com la mica de neu que hi havia als vessants sud ja ha desaparegut del tot.


Al cim, el vent bufava bastant fort i m'he hagut de posar tota la roba que el dimecres em feia nosa. Tapat del tot.


De baixada, les quatre volves d'aquesta nit m'ha regalat un parell de dits de neu pols sobre la primavera gelada, tot un luxe de baixada.
La càmera no l'he trobada però com a mínim he disfrutat com un camell fins a baix de tot.


Si algú l'ha trobada (una HERO GoPro 960 amb carcassa) li agrairia molt, moltíssim que me la fes arribar... Evidentment per la màquina en si però també per les filmacions, ens ho vem currar força...

I si no... que la disfruti tant com jo la disfrutava!

.

Comentaris

Entrades populars