Tres descensos clàssics

Tot pujant anava pensant... Per on li fotrem avui?
I un cop he tocat la neu he vist ben clar que avui era dia de baixades...


Ho he tingut clar, la primera baixada cap a la Canal de l'Embut.
La neu l'he trobada una mica ventada al cap de munt però havent fet un parell de giros estava orgàsmica! pow pow i les cames tremolant, em sembla que de gust!



Torno a posar pells i cap a l'Estivella


Aquí de vent ni una mica i la neu ja ho podeu suposar...aaahhh!
Aquesta baixada per dins el bosc i amb una neu d'escàndol encara m'ha fet trempar més, ara sí que em tremolen les cames!!


Torno a posar pells i enfilo cap a la Tossa passant per Prat Llong


El vent ha parat i el paisatge... és el mateix de sempre, però no em cansa, tu!


Per rematar la jornada passo pel Prat del Duc i enfilo per dins el bosc intentant no morir-me de gust tot cercant l'entrada de l'Esquena d'Ase, 
avui unes traces d'isard m'hi han dut de pet!
Dins el bosc pow pow i un cop  trec la banya a la pala la trobo un pel transformada en superfície, es que fot una calor... 
Tot i així també m'ha fet tremolar les cames.


Dies amb neu tant bona, sol i poc vent fan que el terme orgasme prengui una altra accepció.

AAAAAHHHHH!
.

Comentaris

Entrades populars